.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هافبك مازندراني پرسپوليس: در خيابان به من می‌گويند پسر علی دايی!
هافبك مازندراني پرسپوليس: در خيابان به من می‌گويند پسر علی دايی!

شمال نیوز: هافبك مازندراني پرسپوليس گفت: «شماره ۱۸ پرسپولیس برايم خوش‌يمن بوده و مي‌خواهم تا آخر فوتبالم همين را حفظ كنم.»

به گزارش شمال نیوز، با قطعي شدن جدايي قاسم دهنوي حالا خط هافبك سرخ‌پوشان مهرداد كفشگري و رضا حقيقي را دارد. البته با برنامه‌هاي علي دايي اين خط تقويت خواهد شد.

با مهرداد کفشگری در خصوص مسائل پيرامون سرخ‌ها گفتگويي با افکار داشت كه ماحصل آن در قالب پرسش و پاسخ زير از نظرتان مي‌گذرد.

* قهرمان دوي ۱۶۰۰ متر پرسپوليس شدي؟

- ممنون از لطف شما؛ نه بابا هنوز چيزي نشده. هنوز اول راه هستيم.



* به نظر مي‌رسد در فصل تعطيلات بي‌كار نبوده‌اي؟

- مي‌دانستم سال سختي پيش رو دارم. انتظارات از من براي دومين فصل حضورم در پرسپوليس بالا رفته است. مي‌دانم بايد بهتر از فصل قبل باشم. براي همين از يك ماه پيش از شروع تمرينات روزي دو نوبت اختصاصي كار كردم.



* خط هافبك با جدايي قاسم دهنوي خلوت‌تر شده. حالا كار تو سنگين‌تر مي‌شود؟

- قاسم دهنوي هميشه در خدمت تيم بود. حالا اميدوارم نفرات جديدي كه به پرسپوليس اضافه مي‌شوند بتوانند در موفقيت تيم سهم خود را ايفا كنند.



* هميشه آمدن‌ها خوب و رفتن‌ها تلخ است؟

- رفت‌وآمدها در ذات فوتبال است. مهم موفقيت پرسپوليس است. به اميد خدا بتوانيم فصل خوبي را همراه با موفقيت و شادي و رضايت هواداران داشته باشيم.



* برخي بازيكنان به نظر مي‌رسد در فصل تعطيلات حسابي استراحت كرده‌اند؟

- ما فصل سختي را داشتيم. بنابراين هر كسي براي فصل تعطيلات خود يك برنامه‌اي داشته. حالا آن نفري كه در اين فرصت تمرين داشته به نفعش است و در تمرينات بدنسازي در كار جلوتر است. ديگران هم مشكلي بابت آماده شدن نخواهند داشت و با دوره بدنسازي خوبي كه شروع كرده‌ايم، پيش از آغاز فصل به شرايط آرماني خواهند رسيد.



* جام‌ جهاني را اردبیل تماشا می کنی؟

- در اردوي اردبيل با روزي دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرين كردن فكر نكنم كسي آخر شب از خستگي بيدار بماند كه بتواند بازي‌هاي جام جهاني را هم تماشا كند. اما حتما براي تماشاي بازي‌هاي تيم ملي ايران بيدار مي‌مانيم. اميدوارم ملي‌پوشان كشورمان بازي هاي آبرومندانه‌اي در برزيل به نمايش بگذارند.



* تغيير شماره پيراهن را در دستور كارت قرار نداده‌اي؟

- راه‌آهن كه بودم شماره ۲۴ مي‌پوشيدم. چون با اين شماره در ليگ برتر شناخته شدم، دوست داشتم در پرسپوليس هم شماره ۲۴ را بپوشم. اما چون هادي نوروزي اين شماره را دوست داشت، من ۱۸ را انتخاب كردم. جالب اين كه اين شماره برايم خوش‌يمن بود و مي‌خواهم تا آخر فوتبالم همين را حفظ كنم.



* شرايط خط هافبك پرسپوليس را براي فصل آينده چطور ارزيابي مي‌كني؟

- به طور حتم علي آقا (دايي) بهتر از هر كسي صلاح تيم را مي‌داند و بي‌شك فكر اين قضيه را هم كرده است. اين را هم بگويم اگر مهرداد كفشگري ماندني شده، دليلي بر اين نيست كه از نفرات جدا شده بهتر است. به هر حال هر مربي سيستم و عقايد خود را دارد.



* اين احترام تو به بازيكن قديمي‌تر از خودت اخلاق پسنديده‌اي است؟

- صد در صد بايد اين‌طور باشد تا بتوانم در فوتبال پيشرفت كنم. در كوچه و خيابان خيلي‌ها به من مي‌گويند پسر علي دايي! اما هيچ‌وقت از محبت علي آقا (دايي) سوءاستفاده نكرده‌ام. هميشه سعي و تلاشم را كرده‌ام تا با تكيه بر قابليت و توانايي‌هاي خودم بازي كنم.



* آيا كسي حرف خاصي در اين خصوص به تو زده؟

- چه بگويم؟! اول اين را بگويم كه پيشرفتي اگر در فوتبال داشته‌ام، مديون علي آقا (دايي) هستم. چون ايشان بود كه من را از ليگ يك آورد و در ليگ برتر مطرح كرد. الان سه سال است كه افتخار شاگردي ايشان را دارم. شايد فصل بعد يا ۳ سال ديگر بگويد من را نمي‌خواهد. اما هيچ‌وقت نخواستن يك بازيكن توسط يك مربي نشانه ضعف آن بازيكن نيست. اما من هميشه به خودم متكي بوده‌ام سعي كرده‌ام در مستطيل سبز حقم را بگيرم.



* خب از روزي بگو كه ليگ برتري شدي؟

- تمرينات پيش فصل ليگ يازدهم بود كه در راه‌آهن تست دادم. خدا را شكر علي آقا (دايي) جزو بازيكنان تستي قبولم كرد. يك نيم‌فصل هم روي سكو نشسته‌ام. هفته شانزدهم علي آقا لطف كرد و برابر پرسپوليس ۲۰ دقيقه به من فرصت بازي داد. از اين بابت مديون ايشان هستم.



* پس استارت ليگ برتري‌شدنت با پرسپوليس بود و عاقبت به همين تيم آمدي؟

- بله، لطف علي آقا (دايي) بود كه به من اعتماد كرد. خدا هم ساخت تا از اين فرصت به طور مناسب استفاده كنم. فصل بعد هم به طور كامل بازي كردم و پارسال هم كه به پرسپوليس آمدم.



* اما خيلي از بازيكنان مثل تو قدر تك موقعيت‌ها را نمي‌دانند؟

- شرايط خودم را درك كرده‌ام. بازيكن بايد هميشه آماده باشد تا با استفاده از تك فرصت‌ها استفاده كرده و جاي پشيماني باقي نگذارد. در زندگي شخصي‌ام همين‌طور بوده‌ام و تا آخر فوتبالم نيز همين رويه را در پيش خواهم گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.